Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

A beígért bejegyzés

2010.07.30. 12:24 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: lélek gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok! Mint azt pár nappal ezelőtt jelentettem, apróbb szünetre megyek, ahol sem lehetőség, sem kedv nem lesz írni a blogot, szóval egy hosszabb, de átmeneti búcsúposzt következik a következőkben.

A suli jelenleg szerencsére szünetel, de a gyakorlat visszahozza a dolgokat, és sok újat is tanultam. Úgy érzem, nagyon hasznos volt ez a két hét a nagyon nehéz reggeli felkelések ellenére is. Ami probléma, hogy az arányok egy minimálisat eltolódtak, de legalább megismertem a régészmunka szinte minden szegletét.

A nyáron sikerült egy pár napot dolgozni is. Nem volt hosszú, de azért kóstolónak jó volt. Épp tegnap gondolkoztam, hogy milyen jó is a nyári szünet, mert ugye akik dolgoznak, max egy hónapot pihenhetnek egész évben a hétvégéket leszámítva.

Barátok közt volt egy nagy pozitív fordulat, de Ginnie trónja megingathatlan. Két nagy csalódásnyival vezet a második helyezett előtt, ami azért "békeidőben" elég tetemes. Nem rossz vagy jó, egszerűen mélyebb, kipróbáltabb és fontosabb jelenleg. Nem hiszem, hogy egymás nyakában lennénk állandóan, de Ő az, aki megtartja a hálót, ha zuhanok. Én igyekszem ugyanezt megtenni Neki is. Emellett lehet extrázni is a dolgokat, de szerintem ez az egyik legfontosabb.

Magánéletemben ugye változások lettek, újra egyedül vagyok. Annyiból rossz, hogy ugye egy újabb kapcsolat ment rossz útra, de pozitívum, hogy a sok kényelmetlenségnek vége van. Nem azért, de szerintem kényelmetlenül éreztük magunkat, legalábbis én. Szerintem jobb ez így. Másrészt pedig 2,5 évig szinte folyamatosan jártam valakivel. Nekem ez előszörre picit sok volt, előttük pedig sosem volt hosszabb kapcsolatom (az első hosszabb rögtön 1,5 év, ez az utóbbi 8 hónap). Úgy érzem, elfáradtam egy kicsit. Az érzelmek is energiát vesznek ki, plusz még ugye a kapcsolatok vége sosem jó hangulatú... A viták, veszekedések meg már annyira leszívtak, hogy jobb is egy kicsit egyedül, legyen időm önmagamra is.

Apropó, önmagam. Elég sokat gondolkodom magamon, mert elég sok új hibám jött elő. Igyekszem megoldani őket, de teljesen sosem lehet. Nem kérem, hogy szeressen mindenki, de hagyja magát meggyőzni vagy legalább gondolkozzon el azon, amit mondok. A lényeg, hogy totál elzárkózni a másik gondolataitól ,amikor beszélgettek komoylabb dolgoktól, az értelmetlen. Azzal nem érdemes vitatkozni...

Na, minden jót, csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr832186919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása