Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Pontosítás

2010.07.30. 19:47 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény lélek gondolatok vegyes mindensemmi

Ginnie kérésére felhomályosítással szolgálnék egy témát illetően. Szóval a nagy fordulat a barátok közt. Ez egy igen pozitív dolog, de - ezt meg is mondtam kereken - nem hiszem, hogy két hét vagy két hónap ilyen dolgokat megoldana, és elfelejthetnék mindent. Őszintén szólva, ha nálam megroppan valami (, ami azért elég nehezen jön össze), akkor az láthatóan pattan el, és nem ilelszthető össze egy kis Technocollal. Lehet ez picit átvitt értelmű, de érti az, aki akarja. A lényeg az, hogy hát én elvagyok emberekkel lazán, de azért mindent nem bízok mindenkire. Szóval az a kétszeri nagy csalódás eléggé óvatossá tett. Nem vagyok az a fajta ember, akit nem zavar, hányszor követi el ugyanazt a hibát. Hibázni muszáj, nem lehet kikerülni, de a hibákból nem tanulni elég nagy luxus. A hülyeség, a vidám hülyeség mindig jól jön, de az ostoba hülyeség teljesen felesleges. Azzal csak önmagad dolgát nehezíted meg...

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr442187800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása