Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Just to know

2010.07.16. 22:18 | Zolte | 1 komment

Címkék: vélemény gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok! Biztos rühellitek a semmi értelmet nem tükröző angol címeket, de hát ez van. Szóval igazából a fene akart itt blogpostot írni, de hát Ginnie kérésére (ígérem, a női név helyett lassan keresek mást Neki:D) írok ide valamit. Meg egyszerűen hátha rávilágítok pár dologra.

Először is kezdjük azzal, hogy néhány embernek igen szívesen megmondanám, hogy lehet Ő akármilyen frankó arc, én nem fogok tovább egyedül fenntartani semmilyen kapcsolatot. Kész, vége, ennyi volt. Ha Ő nem akar érdeklődni rólam, akkor szevasz. nem hiszem,m hogy csak én vesztenék el esetenként elég sok mindent.

Másodszor írjak Ginnie-ről. Újfent csak jót tudok róla mondani. Kavargó életemben az egyetlen barát, aki sziklaszilárdan ott áll, ahol épp Neki kell. Sajnálom sokszor, ami Vele történik, de hát ezzel is egyre csak erősödünk mind a ketten. :)

Harmadszor pedig jelezném, hogy nagyon durván megváltozik az életem ezekben a napokban... Vannak vezérfonalak, de még korán sincs vége a folyamatnak. Emiatt jópár fura dolog jött elő, de hiszek benne, hogy van haszna, és látok magam előtt egy jövőt. Nekem kell felépítenem, de az eddigi legtartósabb alapokon áll...

Mára ennyit, aludjatok jól:)

Bye

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr312156401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eddyfeatgordius 2010.07.17. 00:21:07

sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$
am fasza írás ahhoz képest, h nem akartál írni:P
süti beállítások módosítása