Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Welcome

2010.09.03. 23:27 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok, szia Arcee!

Most eléggé rövid blog lesz. Leköltöztem Szegedre, talán elindul az élet felfele, de még sokat kell ahhoz tenni. Az viszont gáz, hogy előjött az asztmám (pedig ritkán jön elő igazán), szóval majd kiesik a tüdőm. Hurrá...

A koli tök jó, még szoknom kell az új szobatársat, de alaprendes. Csak még kevésbé ismerem, de ez természetes, fél napja lakunk együtt. :) Ez a fajta szoba is jól indul. Végre jó helyen vagyok.

Zene: mostanság rászoktam az instrumentál zenékre (kb 80-90%), valahogy kikapcsolja az agyam. Másrészt pedig általában a dallam miatt szerettem bele számokba. A szöveges számokba is. Valahogy a hangok, a rezgések feloldanak bennem sok dolgot, mint a jó Cillit Bang a vízkövet a fürdőkádról.

Végezetül mindenki küldjön energiahegyeket, sz*rjon kockát az erőlködéstől, mert nagy szüksége van rá. Én is elküldtem már a saját bányámat kölcsönbe...:)

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr502270129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása