Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Feelings & Fears

2010.03.03. 19:51 | Zolte | Szólj hozzá!

Üdvözletem, mindenkinek, aki az Internet eme csodásan csillogó porfészkébe próbál eljutni. Hosszú idő után újra egy épp aktuális érzelemhalmaz miatt írok blogot.

A helyzet az, hogy egyszerűen nem hatásos az önkritikám. Beleszoktam egy olyan fajta követelőzésbe, hogy ebből jogosan csak rosszul kerülhetek ki. Azt azonban egyszerűen nem tudom megvalósítani, hogy elkerüljem azt a végzetet, ami eddig egyáltalán nem pozitív. Namármost az életem egyik legfontosabb részletéről van szó. Az ölembe hullott az, amiről régóta csak álmodtam. Ez az álom pedig kezd szertefoszlani. Nem, nem az álommal van baj, bár ott is vannak változások. Bennem van a nagyobb gebasz. Csak nem látom, hogy mi a gáz. Vagyis látom, de képtelen vagyok megváltozni elég gyorsan, hogy itt ne történjen valami végzetes... Félek, nagyon félek most...

Az viszont igaz, hogy nem esik jól, ha úgy érzem, eltolnak az emberek maguktól. Voltam sokat, sok évig kitaszított érzéssel a szívemben, és nagyon nem jó érzés. Lehet én felnagyítom ,de ez olyan érzékeny pontom, hogy nehéz. Minél jobban szeretek valakit, annál rosszabb, annál érzékenyebb vagyok minden finomabbra. Tudom, hogy ez helytelen, de a tetemes hibalástámra már ugyan belefér...:S Egy élet az egy tizedére sem lenne elég, annyi hibát kéne helyrehozzak. Az egyik ilyen a sajnáltatás, szóval befejezem.

Összegzésként annyi elég, hogy félek valamitől, ami Damoklész kardjaként lóg felettem, és még nem erősítettek meg abban, hogy nem fog a fejemre zuhanni...

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr651806673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása