Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Return reloaded

2011.06.13. 20:09 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: lélek gondolatok vegyes mindensemmi

Csáó!

A sokadik visszatérésem a blog talajára. Egyszerűen sem lehetőségem, sem igazi ihletem nem volt ide írni, de most megint megosztok Veletek egy pár sort. Ahogy én szoktam...

Van, amikor semmi sem jó. Sehol, semmi. Akkor van baj, ha ez egyre gyakrabb, esetleg egyszerre olyan nagy sokk ér, hogy az már-már a földbe döngöl. Nem tudsz előle elmenekülni, csak ha az egész életedet felborítod. Váltás vagy küzdelem? Ez lesz a mai téma...

Mostanság egy harcolós, de azért boldog időszakom volt. Most viszont nincs belőle semmi. Értelmetlen harcok, felesleges csaták tömkelege van az életemben. Hiányzik az a fajta törődés, ami állandó, ami csak szimplán annyi, hogy visszakérdeznek, hogy egyébként minden oké?

Elvesztettem egy belső barátot is, aki most nagyon jól jönne. Az meg, aki van, annak szimplán nem érek annyit, hogy segítsen. Jeeeeeeeeeee...

A semmibe kiáltott néma sikoly érzése van bennem. Tudnék beszélni, de nem hallja senki... egyszerűen, mintha nem lenne hangom...

Köszönöm mindenkinek, akinek sikerült ezt előidéznie. Szeretlek Titeket, de ezt ne írjátok be a memoárotokba...

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr782981343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása