Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

wanna come in?

2009.10.15. 20:09 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: lélek gondolatok mindensemmi

Sziasztok! Na, most elnézést kell kérjek, mert mellőztem a díszes, de igen csekély létszámú társaságot. :) Most úgy érzem, hogy volt oka. Valami nagy dolog miatt kellett várakoznotok. Ez a dolog tegnap jött ki. Akkor nem volt már hangulatom leírni, most meg már biztos nem ugyanaz. Szóval érdekes dologra jöttem rá. Hogy olyas valamit keresek, amire nem vagyok még kész vagy nem vagyok méltó. Egyszerűen megszédítenek az idillek, valahogy annyira vágyom már arra. De tudom, hogy az nem ilyenkor jön, illetve hogy nagyon kreáltak ezek a dolgok, de mégis... Másrészt önmagamban is megvan az, hogy... hogy átlagos legyek, de közben épp, hogy nem azt teszem, amit a tömeg. Mellesleg valahogy mindenki különlegesnek tart valahogy, de átlagosként kezel. Ha pedig még úgy is kezel, nem értem meg, hogy miért. Egyre jobban azt veszem észre magamon, hogy iigazából olyan vagyok, mint Lumpsluck professzor: nem én vagyok különleges, hanem azok különlegesek, akik rólam mondják ugyanezt. Magam köré gyűjtöm ezeket az értékes embereket... Na, ezt  emésszétek meg...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr871452697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása