Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

No reply

2010.07.27. 21:47 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény lélek gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok! Igazából nincs sok midnen velem, még mindig gyakorlaton vagyok, de ezen a héten befejezem. Lesz egy két hetes szünet a blog életében, de előtte azért kap mindenki egy nagy adagot, hogy átvészelje a kényszerszünetet. Mostanság elég sok minden volt az életemben ,de a legfontosabb, hogy újra egyedülálló vagyok. Lassan 2,5 éve nem volt ilyen huzamosabb ideig, szóval most nem lesz azért rossz picit. :) Mindkettőnknek könnyebb lesz az élete, és én érzem is, hogy mennyi minden leesett a rossz periódus rámragadt sarából. Nem Ő okozta, de az elmenetele hozta le. "Mint börtönéből szabadult saslelkem..." idézhetném, de ezt azért sokkal finomabban mondanám. Egyszerűen sok volt a kapcsolatokból, nem hagytam elég időt leülepedni az előzőt, és valahogy eléggé kimerültek az iylen irányú tartalékaim. Most csak azt érzem, hogy nagyon fáradt vagyok, de közben pedig van, aki oylan mértékben elbűvöl és vonz, hogy az valami hihetetlen. Ról nem szeretnék itt most többet mondani, de az tuti, hogy itt nem leszek türelmetlen, mert itt valami nagy dolog készülhet ebből. Ez biztos...

 

Továbbiakat a későbbi, nagyobb post fog tartalmazni:)

Bye

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr902180954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása