Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

életjel akárhány

2009.09.20. 12:26 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény lélek gondolatok mindensemmi

Nnnna csá! Bazzeg, kitöröltem az eddig megírtakat. :D Heh, alapon vok nagyon. :D Na szall ,miután vagy 60-an megkérdezték, hogy mien a suli, ezért: A suli nehéz, de jó, csak elszakít Életemtől. Jah, és ne várjatok most hosszú örömódát Róla. Nagyon szeretem, de látom egy jóismerősöméken, hogy inkább nézzenek bunkónak, mint azt a méretű nyálcsorgást látni kelljen és műveljem. Hihetetlen irritáló. Nem az, én sem vetem meg a romantikát meg a rózsaszínködös pillanatokat, de ez már durva. Olyan képmutató balfaszság, ami csak a picsoid műanyag csajok és az ezeket pénzelő balfaszok világában elfogadott, sőt, kötelező olvasmány.

Suli: Baszott nehéz, nem gondoltam volna, hogy ennyire szét fognak sz*patni. Ez nagyon gáz. De legalább hétfő este PUF konci! Jó lenne agyonpartizni magunkat. Jó kis zene lesz szerintem.

Ma voltunk Életemmel moziban. Moziünnep van, alap, hogy menni kell. Alkonyatot néztünk, mert én (jön a kövezés) nem láttam még. Hát, többször nem is nézném nagyon meg, maximum a női főszereplőért. Nagyon szép, totálra természetes hatású és nem barnított/szolizott. Elnézést mindenkitől, de nekem a fehér bőr jön be. És végre láttam valakit, aki ilyen. Tetszik még a táj és az egész környezet is nagyon.Nem lesz hatalmas kedvenc, de jó film, megéri megnézni. Az viszont biztos.

Mindenki az kéri, hogy meséljek. De miről?:D Ma ennyi voltam, igyekszem majd a jövőben is legalább így, ha nem gyakrabban jelentkezni. Mondjuk mindig akkor dől belőlem a szó, ha épp hat rám valami. Majd maximum leírom magamnak gépen, aztán netközelben felteszem.

Sziasztok!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr131394357

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2018.04.09. 09:29:49

Sziget 2015 – Világzenei ajánló - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása