Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Újra itt van...

2010.08.15. 21:43 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok, Helló Ginnie! Újra itt vagyok, a kényszerszünet után egyáltalán nem felfrissülve. A két hetes "szabi" alatt egy csomót gondolkodtam embereken, önmagamon, a jövőmön. Pár eredmény:

1.: Minél többet kell lenni külföldön, mert nem lesz családi ház a sima egyetemből, csak 50 éves hitelre egy másfeles panel.

2.: Elegem van az engem kihasználókból meg az állandó bocsánatot kérő majmokból.

3.: Elvarázsol a fekete-fehér retro. Egyik ismerősnél láttam egy akkora fasza Jack Daniel'ses poháralátétet. Rajta volt háromfajta palack, de akkora feelingben valahogy, hogy ihajj... kicsi dolog, de bejövős...

4.: Az úszónők nagyon sikeresek, egy-kettőnek olyan szép arca van, de hát elég furán néznék ki mellettük, akármennyire férfi vagyok meg tepernék. Valahogy kicsit fura ez a női úszás. Valahogy fura a kigyúrt deltás nő... Pedig hát mindenhol vannak szép lányok...

5.: Valahogy kéne alkotni valami értelmest is...:D

Emésszétek meg ezt, mert sokat nem tudo kezekhez hozzátenni. hiányzik Szeged meg a barátok...

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr212224125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása