Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

I've no idea

2010.07.18. 21:12 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok! Egyszerűen semmi ötletem sincs, mit írjak ide. Egyszerűen kavarog az életem. Terveim vannak, amiket tudatosan építek ,de amire erre rájöttem, a kedvem egyszerűen elment az egésztől. Igazából szeretnék elérni dolgokat, nyelveket tanulni, fejlődni, mert tudom, hogy egy oylan ajtó nyílna meg ezzel, ami mögött egy még nagyobb és izgalmasabb világ van. Ehhez viszont energia kéne, ami meg valahogy nincs. Oké, élek, eszem ,alszom, filmezem, ilyesmi... de kellene valami motiváló kreativittás, amit viszont senki nem ad meg. Nehéz legyőzni a lustaságom, főleg, ha észérvekkel hülyítem saját magam. Egyszerűen kell egy oylan energiaforrás, ami nem apad el ,ami úgy érint meg, ahogy más nem tud. Ez viszont most hiányzik...:S

Másrészt nagyon sok ember hullik ki az életemből ,akik mégsem voltak oylan erősen hozzám kötve ezek szerint. Sajnos elég durva a szelekció, de talán megéri. Eddig is mély kapcsolatokat alakítottam ki (a magam részéről mindenképp, Ginnie-vel meg kölcsönösen), de nem vagyo kképes tovább is fenntartani kapcsolatokat egyedül. Vagy tesz a másik érte, vagy menjen a francba...

Ezek mellett ott a zene, ahol valami egész furcsaság van. Össze-vissza hallgatok mindenfélét, de valahogy érzem, hogy minden számban van valami rugó, ami kell, hogy tovább pördítsen. A zene az kell, de nagyon kell ám. Erről Ginnie fog választékosabban értekezni, úgyhogy át is engedem a terepet, hisz egymás blogját olvassuk ,de azon kívül nem nagyon jelentkezett még más rendszeres olvasó. Ha viszont van, akkor ne rejtse magát, és írjon bátran, megajándékozzuk!!!!:) Hiiiiii

Végezetül csak azt mondom ,van valami a levegőben. Sok jó, de még több rossz. Hosszútávon, azonban egész biztosan meghozza a gyümölcsét. :)

További szép napokat és mai estét:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr22159563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása