Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Ginnie visszatér

2010.06.26. 20:59 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény gondolatok vegyes mindensemmi ginnie

Háj! Ugye már rég vártátok, hogy Ginnie-ről újabb poszt szülessen. Kérem szépen, itt van egy újabb. Nem fogok Róla soajt áradozni, mert az én legjobb barátom, másnak nem adom át. :D Az viszont tuti, hogy minden megvan benne, ami egy legjobb baráthoz kell (a negatívumok és az ellentétek is kellenek, igen). Ez egy miniposzt lesz, ami persze nem Ginnie érdemei miatt rövid, sőt. Nem pazarolok rá szavakat. Azt viszont muszáj jelezni, hogy mekkora ember Ő. Szóval respect my old friend. Nem tudom, minden olvasó csinálja, amit akar, nekem meg engedjétek meg, hogy az egekben legyek Miatta...

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr882112315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása