Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

blogbejegyzés

2010.01.17. 19:33 | Zolte | 1 komment

Sziasztok! Azt hiszem tartozom ide Nektek pár dologgal, ami most realizálódott bennem, és hát nem nagyon érdekli a dolgokat, hogy amit egyszer ntre felpakolsz, azt ugyanvalóst Rád tudják verni.

Suli: Vizsgák vége, lehetett volna jobb is.

Család: Megvagyunk, kűzdünk, aztán meg Istennek ajánljuk magunkat, segítsen meg.

Magánélet: A Párommal nagyon jól megvagyunk úgy globál, néha picit kevésbé forró a környezet, de hát kell az is néha. Én nagyon szeretem Őt...

Barátok: Megvannak, Omlás, régi cimbora is kicsit visszatért a Földre szerencsére...:D nem rosszabb, nagyon örülök Neki...
Sajnos volt, akit szembesítenem kellett a viselkedésével. Szerintem totál kiakadhatott, most van a büntiidőm, de egyszer ki kellett borítani a bilit, mert másképp nem lesz jobb sose.
Azonban van valaki, akinek épp olvastam a blogját, aztán kicsit furán érzem magam. Mostanság sajnos keveset tudtunk beszélni, de úgy érzem, nem akar velem lenni, beszélgetni. Az oké, Ő nem jött egyetemre még, de nem hinném, hogy rászolgáltam arra, hogy ennyire titkolózó legyen meg ne is szóljon hozzám... én tökre szeretem, barátomnak tekintem ,de úgy nehéz közeli barátnak maradni, ha nem tudok Róla semmit. Mert akkor a legtávolabbi ismerőse is többet tud róla, akkor meg én hátrányos vagyok:S Aztán most nézhetem a napot:S Ha egész véletlenül ezt olvassa, akkor elnézést kérek Tőle, ha megbántottam és kérem szépen ,írjon Rám sűrűbben. Én nem írok Rá, mert Elfoglaltban van mindig és én tiszteletben tartom ezeket...

Ginnie is kicsit fura mostanság, majd hátha a vizsgák után megint lehet jobban lazulni Véle is...meg írhatna blogot is... Aki hallja, adja át! Ginnii, írjá blogot!!!!!:D

Na, midnen jót, midnenkinek, pááááá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr501680187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eddyfeatgordius 2010.01.20. 03:07:41

Ne aggódj cimbi írok majd és vizsgák után elérhető is leszek...csak most a nyakamba van csúszva másfél hétre 4 vizsga ami 18 kredtinyi...:S...szal csak ezért vagyok kevésbé kommunikatív, mert nincs időm tanuláson kívül semmire...kedves Párommal sem beszélek vmi nagyon sokat csak félórákat...de ha végzek leszek...;)
Mindenjót:)
süti beállítások módosítása