Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Talán a legfurcsább bejegyzés

2009.06.27. 13:32 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: lélek gondolatok mindensemmi

Több témáról szeretnék beszélni most.

Első: Jacko meghalt. Sosem voltam rajongója, de a szokásos megdöbbenésem most jóval erősebb lett, hisz oylan ember hunyt el, aki halálával megállította a világot egy pillanatra. Totális döbbenet, éppen elkerült Google-összeomlás, emlékműsorok ezre, számainak mennybemenetele kíséri utolsó útjára a Legendát. Pedig nem volt sem gazdag, sem egyke gyerekként. Felnőttként az lett. Gazdag és egyke. Hiába volt 3 gyermeke, sosem hallottál róla, hogy a családjával élt volna. Hiába vette körbe magát játékokkal, vidámsággal, ő magában sosem lett boldog ezektől sem. Aztán pedig a meghurcolás. Ne döntse el senki, igaz volt e vagy sem, mert sokkal nagyobb dolog történt most. Üstökös volt ő megjelenésében és bukásában is. Visszatérése ellentmondott volna az üstökös-létnek, végzete sorsszerű volt. És ettől lesz Legenda, nem a munkássága fejezte be ezt. "Halj meg, és nagy leszel!" - ahogy ezt Hobo már évekkel ezelőtt megénekelte. Igaza volt, gondoljunk csak Freddie Mercuryra, Janis Joplinra, Elvis Presleyre, de magyar példát is hozok Máté Péter vagy Szécsi Pál személyében. Azért ilyenkor mindig szürkül a világ egy árnyalatot.

Második: Egoista módon saját magam. A "Give in to me" dalszöveg nagyon bejön nekem, annyira megragad. Az egyik legigazabb szám a világon.
Kezdek rájönni, hogy senki sem ismer engem. Mindenki próbálna alakítani a saját képére, de eddig még nem találkoztam olyannal, aki úgy fogadott volna el ,ahogy vagyok. Van, aki azt szereti, ha kiszolgálom; van, aki azt szereti, ha felvidítom; van, aki kihasználja a tudásom; van, aki... sorolhatnám. Félreértés ne essék, nem akarok antiszociális lenni (főleg, inkább jó társaság a jobb nekem), csak kezdek kinőni a gyurmaszerepemből, és jó lenne találni valakit, aki nem "nyomkod figurává", hanem észreveszi, hogy én magam gyúrom a figurám, és inkább gyönyörködne a kirajzolódó formákon. Ha van ilyen...
Én nem akarok világsztár lenni, nem akarok világelső lenni. Ember akarok lenni, önálló, létező, érző ember. Átlagosban az egyedi. Nem akarok én olyan lenni, aki elrontja a természet adta külsejét azért, hogy kifejezzen valamit. Arra vannak jobb eszközök is.
Nem akarom megváltani a világot, nem akarok Superman vagy Bolygó Kapitánya lenni, csak egy ember, aki elér a munkájában annyi sikert, hogy az motiválja. Nem vagyok nyertes alkat, de mindig ott loholok mögöttük. Elsők közt voltam mindig életemben, de elsők közt első csak akkor lehet valaki, ha erre születik. Engem nem a siker megnyilvánulása éltet, hanem az alkotás után az elégedettség. A legnagyobb dolog a világon, amikor megalkotsz egy újat, egy mást, mint ami eddig volt. Ha megkapsz valamit készen, azt sosem tudod úgy értékelni, mintha Te csinálnád meg. Én legalábbis jobban szeretek alkotni, mint venni.
Azonban félek attól, hogy sosem leszek boldog, és ez aláássa az életem. NEm akarok magányos, elborult ember lenni, aki idejekorán meghal. Szeretnék addig élni ,ameddig csa ktudok, lehetőleg jó egészségben. Ehhez azonban kell, hogy valaki hagyjon formálódni. Nem vagyok hálátlan, és nem vagyok rosszindulatú pióca sem. Csak egyszerűen két csavarral többet kaptam, illetve tettek a fejembe önfejlődést adó tekervényt. Ne vegye ki senki, mert az ott jól van, és nem kell erőszakolni azt, ami nem megy. Sem így, sem úgy.

Hagyjatok élni, és ezt meg fogom hálálni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr871211869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása