Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Ehhh... suli... deszaráááám

2009.01.03. 13:39 | Zolte | 5 komment

Címkék: vélemény suli gondolatok

Ma végleg hozzákezdtem fincsi kis idióta magyarházinak. Olyan érzésem van, mintha egy rúd bácskai szalámit kéne megennem (tudjátok ,régen volt az a feketecsomagos). Oké, hogy valaki szereti, nekem totál visszataszító volt. Az a topszar kategória nálam. Na, szal ha azt kéne megenned csak úgy üresen egy rettenetes gyomorrontás után, és mellé agyoncukrozott szilvalekvárt nutellával, dijoni mustárral és savanyú cukorral. Kenyeret nem kapsz ám, mert akkor tudnál valamibe kapaszkodni! Ja, öblögetésnek chillit kapsz víz nélkül:) Ezt a darált fochpakkot csomagold be "Érettségire készülünk!" című csillogós csomagolópapírba, tegyél rá szép díszeket, küldj mellé 6 ukrán maffiagorillát MP5-ös precíz német géppityukkal, csak a hatás kedvéért. Kellemes karácsonyi ajándék, amihez annyi kedved sincs, hogy azt mondd "Nnna, gyors megcsinálom, h pusztuljon előlem!". Nemj, mert ahhoz foglalkoznod kéne vele, szembesülnöd azzal, hogy a drága novelláról a fél könyvvilág nem ír semmit, a másik fele meg szarik az egészre. Ja, persze mellette ismételj, tanulj töri TZ-re (najó, ez legalább hálás feladat, mert azt azért szeretjük...jó nem tanulni állandóan, csak magát a tárgyat meg a tanárt), tanulj bioszra, latinra (ebből a latin esélytelen ,a biosz ofő miatt muszáj), amikor épp elég bajod van.
Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem a szünetet azért találta ki egy okos ember, hogy legyen pihenőidő (meg ugye ünnepek is vannak, amikor nem mehetsz suliba). Erre jön egy hatalommániás, izgága ember, aki kitalálja, hogy fél év alatt megváltja a világot. Kössz...talán nem kellett vna két hónapot elb***ni 9.-ben, meg következetlenül haladni. Most megszakadunk a sok hülyeségben, tanuljunk meg midnent egyszerre, meg ismételjünk, amire odaérünk érettségire totál hullák leszünk, utolsó rúgásokkal megcsináljuk, amit meg kell, hogy felvegyenek, aztán szerencsére úgyis off neki. Komolyan mondom azért örülök, hogy nem lesz májusban tanítás már, mert legalább a szóbelire úgy tanulok ,ahogy akarok. Plusz nem kell magyar érettségit írnom... plusz túlleszek a matekon... plusz végre meglesz midnen kib***ott témakör magyarból is, nem csak hetente 3-at kapsz meg. A világ legnagyobb hülyesége így "csepegtetni", mert így mindig elfelejted a múltkorit, össze-vissza kell lapozgatni, amikor témakört keresel, plusz nem haladhatsz úgy, ahogy akarsz. Szörnyű....

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr61855084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cherryd 2009.01.03. 14:01:42

kb nálam is ez a helyzet. én is érettségizek ebben az évben, és persze nemhogy már 11.-ben elkezdtünk volna készülni a szóbelikre, akkor legalább nem kéne mind a 80-at vagy 100-at bevágni 2 hónap alatt. én mondtam is pár tanárnak, hogy ne év végén adják már ki az összeset, és egyetlen tanár volt aki már legalább év elején kiadta a felét. a többi meg:" ez nem így működik, először haladni kell az anyaggal". amit ők csesztek el, mivel vagy be se jöttem régebben órára, vagy beszélgettünk, aztán volt képük ránk kenni. mondjuk nem mintha az osztályom nem lenne lusta...

Zolte 2009.01.04. 10:48:32

@cherry-delilah: Nálunk pont az a baj, hogy nem tudjuk még a magyar témaköröket. Adja ide, aztán akkor totál megvagyunk, mert akkor beosztanánk szépen magunknak. Erre itt "csepegteti" nekünk, ami a lehető legrosszabb, mert mindig foglalkozni kell vele... Ja, mellesleg mi most úgy haladunk, mint egy Ferrari. Képzelheted mennyire jó dolog... A másik meg, hogy minden tanár azt hiszi, hogy csak az a "kevés" van feladva, amit ő ad, és hogy az ő tantárgyát kell tanulni ezerrel. Na hagyjanak békén...

scv 2009.01.04. 20:02:49

Két dolog lehetséges: vagy vki tanulja az anyagot rendszeresen, vagy érettségi előtt jön le neki hogy tanulni is kéne, na az ilyennek hiába adnak oda korábban bármit is, hogy na tanuld meg fiam, az kb annyi mint halottnak a formaldehid, mert kizárt hogy bármire is előre tanuljon. Tudom mert én is ilyen vagyok.
Amúgy furcsa, nekünk csak 20 tétel volt.

Zolte 2009.01.04. 20:10:45

@Scaevola: DE nem csak magyart írt... Amúgy meg, most hiába tanulsz, mint a güzü egész mindent, ismételned akkor is kell... Most ok, tanulok rendszeresen két TZ között... Attól még nem célszerű leszarni előtte mindent. Tanulni kell arra keményen előtte is... Meg ha odaadja, legalább:
1.: Nem rajta múlik, ha nem tanul!
2.: Lesz kényszerítőerő a tanulónak.
3.: Beoszthatja a saját szokásai, módszere szerint.

scv 2009.01.05. 10:05:50

Oké, csak saját tapasztalatokat mondtam. Én spec akkor megfogadtam hogy márciustól elkezdek tanulni, és először vmikor áprilisban nyitottam ki a könyvet, de nem gáz mert 6 tárgybúl meglett a négyesötös.
(Ez már a lebutított érettségi. :))
Nah de nem okoskodok, nekem még itt a vizsgaidőszak. :S
süti beállítások módosítása