Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

poénparádé

2010.09.15. 22:35 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok vegyes mindensemmi

Sziasztok, Helló Arcee!

Jó rég nem írtam, szóval bepótolnám a hiányosságokat.

Kifogásokat keresgélni nem nehét és nem is valami illendő dolog, de az egyetem és a koli eléggé lefoglal most. Emellett a csoporttársakkal is sokat lógok, ami szerintem jobb, mint poshadni a gép előtt.

A suli kezd nehezedni, elég sokat kell már szeptemberben a könyvtárba járni meg dolgozni a jegyekért, de végülis ezért vagyok itt. Ráadásul eléggé ambíciózus szakaszomban vagyok, amihez eléggé oda kell feküdni...

Emellett azért van idő szocializálódni is. Nagyon szeretem ezt a kolit, legjobb hely Szegeden! Nagyon jó itt élni!!!!

Sajnos vannak olyanok, akiket "le kell győzzek". Vannak itt is ostoba és szemét emberek, több is a kelleténél. Ráadásul eléggé közeli ismeretségben vagyok jópár ilyen emberrel. Ezért úgy gondoltam, hogy "letanulom" őket. Egyszerűen rájuk verek ott, ahol a legjobban tudok és aminek értelme is van.

Emellett egy újabb érdekes project indul be talán, amiről nem beszélnék addig, amíg ki nem alakul. Az viszont igaz, hogy nagyon ígéretes...

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr792299235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása