Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Planniing.. always just planning

2010.05.23. 22:13 | Zolte | Szólj hozzá!

Sziasztok olvasók, csá Ginnie!

Kivételesen kapcsolódni is fogok a címhez. Tervek, tervek és mindig csak tervek. Ezek jellemzik az életemet. A szórakozás szempontjából, de igazából az utazás szempontjából. Annyi fele terveztem már menni, most a világ legműanyagabb országába szeretnék menni Ginnie-vel egy hatalmas nagy konzervenélős-autókázós-easyrider-nagylazuló-végtelenberepesztő túrára. Elhaladni az álmok földjén az álmok útján az álmok mellett. Nem is igazán az én álmaim, hanem mások, tömegek álmai mellett. Az garantáltan kimosná az agyam, és hatalmas élmény lenne. Két ember, egy autó, két személyiség, egy kormány, két stílus, egy irány. A tipikus road trip, ahol igazából az utazás a fontos, nem az úticél. Újabb álom, újabb terv... és "a film pereg tovább" /Első emelet/

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr572026230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása