Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Ginnie, a vidéki sutyerákkirály

2010.01.29. 22:34 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: humor gondolatok vegyes

Naszóval, ma hallhattok egy aranyos kis fikamesét Ginnirűl, gyárekek! Ez a kis arc naggyon hatalmas fain csávó, egy nagyon nagy kanyarral úgy elmeügyileg, dehát így komáljuk.:D

Naszóval ez a szépszál legíny az összes májával együtt. Kosarazik, de nem kikosarazik... Repül az állatja, mint a seggberúgott pinty, de hát régen láttam már speedkúptól pattogni a pályán. Azvan, hogy a jó kis gimis bandából elment a cívisvárosba punnyadni meg robbantgatni a nitrót. Azóta nem láttam azt a kis faint, hogy puszilnám a hasát. :D Na, azt sose, azt ráhagyom a női hölgyekre, nem kevés bírja a jó kis búráját.

Nagy sztori, hogy amikor még nem tudott rendesen zsákolni, azt a jóféle kis labdát a jóféle gyűrűről jóféle sztratoszférába lőtte, hogy baleset-, élet, vagyon- és röhögőgörcs-veszéllyel járóan zuhanjon le a másik térfélre. :D

Gyúrt a gyerök még anno, amikor még láttam röhögéstől amőboid arcát, csak tésztát gyúrt volna, mert akkor legalább ehettünk volna egy jót, de így csak nőtt a gyerek, mint a kokain Kolumbiában.

Az van, hogy sajna csak egy éve vagyunk mi ilyen beteg, zseniális, csodálatos, állat és klinikai barátságban, de azt tudjátok meg, hogy a vidék nagy arca. A bihari suttyók vezére, ha eddig le nem nyomta valami kis feltörekvő padavan, aki beújította a trabant egyetlen fémalkatrészét...

Magyarosan tékvondózik is mai alanyunk és állítmányunk, de azt nem láttam még, szal akkor lóf***t sem fogtok hallani!!!!

A magyar "undergrund" nagy fanjaként bévezetett engem is a jóféle zenék világába, de hát én szelektálok meg válogatok, mint nagymamák a fejkendők között.

Na, most megyek, aztán még, ha eszembe jut valami, majd szólok. Dobjato kegy Mescalint, egy feles hubit meg, amit akartok, csak kussoljatok mán el...:D

Na, minden jót

Legközelebb Omlás cimboráról is lesz ilyesmi agymenés, de aki siettet, az nem kap rétest:P

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr341713701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása