Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

Return 2

2009.11.26. 22:00 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: lélek gondolatok

Sziasztok! Igen régen írtam már Nektek igazán. Azok a kis rövid szösszenetek mindenre jók voltak, csak arra nem, hogy kifejezzenek valamit. Úgyhogy épp ideje, hogy kapjatok valami rendeset is. J

Gyorsan lezavarván a kevésbé fontos dolgokat:

Suli: Közeledik a vizsgaidőszak. A panaszkodás, jó magyar szokásként, nagyon megy. Tenni is kéne lassan valamit. Mondjuk kb. csak én vagyok ilyen lusta disznó. :S Hátha sikerül valamit változtatni. J

H1N1: Be vagyok oltva, de hogy minek, azt ne kérdezzétek. Eddig csak rosszat okozott. DE!!!!!!!: Nem lebeszélés, sőt. Nem káros meg semmi, csak nekem nem okozott még eddig jót.

Fontosabbak:

Két szám címe jutott eszembe:

Valami véget ér /Ákos/ és a Start something /Lostprophets/… A továbbiakban Á lesz az ex lány, L pedig a mostani (egyik sem utal a nevekre, tulajdonságokra, az előadók miatt Á és L).

Á másfél évig volt velem. Ebből a másfél év szép. A volt meg a fontos. Nem akarok én rosszat írni senkiről és semmiről, de sok mindenre jöttem rá én az utóbbi egy hétben.

L-t még három hónapja sem ismerem, de sosem adtam az abszolút időre. Mindegy, hogy mióta ismered. A mélysége a fontos. Egy hete övé a szívem. Gyorsan lerohanta a várat, egy pillanat alatt lett az övé. Azt viszont nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy azt a szívet meg is kell tölteni. Na, Ő telitöltötte, és nem hagyja, hogy egy csepp is hiányozzon belőle. Ezt még senki sem figyelte. Egyszerűen azokat a „jeleimet” figyeli, amik rejtettebbek és nekem a legfontosabbak. Sosem hagyja, hogy ezek a „nagyon jó”-n kívül mást jelezzenek. Nem is tudom, hogy hogy hálálhatom ezt meg Neki, illetve a fent élőknek.  Direkt nem mondom, hogy tökéletes. Az nem létezik, köztünk is van különbség. Csak képes alkalmazkodni, sőt, szeretne is. Ez viszont szintén egyedi. Egyszerűen minden egyedi benne. Átlagtól eltérő, mint én. Ő az én Párom. Szimmetria kis, emberi eltéréssel.Ennél többet nem lehet adni jelenleg nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr111555062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása