Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

New Year, új remények

2010.01.01. 21:27 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: suli gondolatok mindensemmi

Sziasztok! Minden kedves olvasónak, aki még olvas Boldog Új Évet Kívánok! Az új évben megpróbálom feléleszteni a blogot, hogy szórakoztassa vagy érdekelje azokat, akik szerették/szeretik az írásaimat.

Jó sok mindenről kell, illik beszélnem. Szerintem haladjunk is sorban:

Család: Mivel sokat vagyok távol az otthontól, eléggé hiányoznak, de ez az élet rendje. Még nehéz felfogni, de igyekszünk. Nagyon szeretem őket.:)

Suli: Eléggé el vagyok úszva, csúszva, havvazva a sulival...:S Ezt most nem csináltam jól, de igyekszem legyűrni a cunamit:)

Magánélet: Kezd kirajzolódni, hogy kik állnak a legközelebb hozzám. Közülük ketten nagyon ott vannak, hogy tűzön-vízen át... Az egyikük kedves Párom, akiben sok-sok idő után megtaláltam azt, akit rám hangoltak. Remélem Neki is jó így, mert nekem nagyon jó és sosem volt még ehhez fogható:) A másikuk egy hozzám hasonló elmebeteg, Ginnie, aki meg a legnagyobb arc szélestávol...:) Naggyon bírom, Ő is rám van hangolva, csak más módon persze. :) Aki midnent tud és aki nem viccel:D Ugye Ginnie?:D A legjobb barátom kitüntetés büszke tulajdonosa...:) Kitüntetést most adok először ilyet, mert bebizonyította azt, amit senki más nem tudott rajta kívül: a barátom maradt a változások alatt is... pedig tényleg nem haverkodunk annyira régóta úgy igazán:) Ez vvan, de ezt már Ő is megénekelte blogjában:)

Lassan a végére érek a nagyobb dolgoknak. A szilveszterem nagyon jó volt, hőn szeretett (és nagyon nagyon) Párommal és barátnőivel töltöttem jó hangulatban. :)

Most nagyon jó minden, csak hiányzik Párom és Ginnie... Félelmetes kis csapat, imádom őket!:) Igyekszem valahogy összehozni egyszer ezt a kis csapatot meg a szükséges embereket és akkor aztán faindolgunk lesz!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr11638083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása