Éld az életed

Mindenről, ami velem történik és mindenről, ami nem. :D

Friss topikok

  • Zolte: Azt nem én alakítottam olyanra...:D (2010.08.25. 23:14) Conscience
  • eddyfeatgordius: sztem a durva változásos dolgok megérnének egy misét posztként, ha publikusak:$ am fasza írás ahho... (2010.07.17. 00:21) Just to know
  • Zolte: Dolgoztam... (2010.07.14. 22:51) No title
  • eddyfeatgordius: Tetszik ez a bejegyzés nagyon...végre megfogtál valami filozófiai szálat:) és ami azt illeti, ezér... (2010.06.28. 01:13) post it
  • Zolte: A zízirájder az nagy terv, mert flash lenne. Az angol nyelv meg csak jött. :D Persze, hogy érted, ... (2010.06.25. 16:08) Hey!

életjel kettő

2009.08.27. 22:42 | Zolte | Szólj hozzá!

Címkék: lélek gondolatok

Szia(sztok)! Nem tuti, hogy már egynél több ember olvas! Ma is van miről írni.

Először: Most mindenkitől bocsánatot kérek ,akit megbántottak. Ez a blogra vonatkozik. Vannak, tudom. Bocsi tényleg. Nem unatkozom higgyétek el, és ez nem mindig jó. Attól ez még az én blogom.

Másodszor: Megvan a laptop!!! Jeeeeeeeeeee!(H) Vista kell hozzá minimum! Nemje!:S Majd megoldom ,de így kényszerpihi van egy picit. :S

Harmadk: Lassan goooo Szeged! Az órarend szar, Őt alig láttam és már szinte suli. ez azé keki...:S

Negyedik: Szorongó, fojtós rossz érzésem van! Ami pont azzal kapcsolatos, amivel nagyon nem kéne. Ránk férne már valami hosszabb jó is! Adná az ég, hogy most az egyszer tévedjek!:S

Most asszem el is megyek. Utálom a szilvaszedést.... Ez most sokkolt...

Ciao

A bejegyzés trackback címe:

https://zolte.blog.hu/api/trackback/id/tr421343064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása